R U B Y L I C I O U S — Surreal Dolomites

Rubylicious — Surreal Dolomites

Eines Nachts wachte ich auf und hatte eine Vision, eine Manifestation meines aktuellen Gefühls: einen rubinroten Traum. Ich träumte nicht von goldenen Herbstbäumen und Zeiten, sondern von rubinroten Wiesen - als wären sie von etwas Fremdem und Heimtückischem infiziert. Und dazwischen majestätische und alles überragende Berglandschaften in Südtirol. Sie werden es überstehen, da bin ich mir sicher.

One night i woke up and had a vision, a manifestation of my current feeling: a rubylicious dream. I didn't dreamed of golden autumn trees and times, but of ruby grasslands - like they were infected by something strange and insidious. And in between majestic and all overlasting mountain landscapes in South Tyrol. They will get over it I'm sure.

South Tyrol, Dolomites 2019 - 2020


Featured on
Galleries:
ALL  |  ARCHITECTURE  |  LANDSCAPES  |  FINE ART

Projectnav

  |